INFOCALL | CONTACT CENTERS   INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS

Ty nejednodušší problémy obvykle
způsobují největší frustraci.

První reagující osoba. Ať se jedná o novou hračku nebo nový automobil.
U pokynů pro provozování výrobku, pomoci při výstavbě, nebo u instalace softwaru je agent Help Desku první osobou odpovídající na potřeby zákazníka. A když středisko Help Desk velí ostatním, pak si můžete být jisti, že se váš zákazník dostane k osobě, která reaguje s empatií a technickou odborností.

PŘÍCHOZÍ HOVORY (INBOUND) SLUŽBY
* Odpovědní telefonní služby – pro všechny obory, od služeb zákazníkům
a zdravotnických, po průmysl a informační technologie
* Služby lokalizace a doporučení prodejce
* Příchozí plánování schůzek
* Podpora živých okamžitých zpráv a chatování na Internetu
* Služby virtuálního asistenta a sekretářské služby
* Zpracování příchozích objednávek
* Příchozí poprodejní služby a podpora
* Poskytování bezplatných telefonních čísel, odpovídaní a podpora
* Podpora střediska Help desk a technická podpora
* Podpora informačního telefonu a White Paper
* A mnohem, mnohem více!

ODCHOZÍ HOVORY (OUTBOUND) SLUŽBY
* Havarijní hlášení a dispečink
* Programy pro kontaktování zákazníků
* Odchozí plánování schůzek
* Čištění seznamů
* Následné akce po emailu a volání s prodejních nabídek
* Průzkum trhu
* Obnovování předplatných a prodej
* Služby ověřování třetích stran
* Širokou nabídku dalších pokročilých služeb pro Internetové stránky
a středisko Help Desk

 

Například

Je noc před Vánocemi a vy se nacházíte uprostřed skládání dohromady té nové “naprosto nutné“ hračky.

Vše jde dobře, než se dostanete k dílu A27c, který má pohodlně pasovat do dílu C14k. Ale nepasuje.

Všechno závisí na tom, že tyto dva díly budou společně fungovat.

Středisko Help Desk je tím místem, kam se obrátíte pro ujištění a podporu.

 

Naše služby O společnosti Reference Kontakt
Podpora | Help Desk
prvotřídní spojení s vašimi zákazníky
Zpět na Homepage

Obsah této stránky vyžaduje novější verzi aplikace Adobe Flash Player.

Získat aplikaci Adobe Flash Player

Co znamená příchozí hovory (Inbound) ?
Správa příchozích hovorů. Volající klient získá rychlou reakci na potřebné informace k zboží či služeb, objedná vybrané zboží, využije technickou podporu nebo zodpoví na soutěžní otázku.
Co znamená odchozí hovory (Outbound) ?
Řízení a zpracování odchozích hovorů. Například budování a aktualizace databázi, ověřování a doplňování vstupních informací, průzkum trhu nebo jako součást programu péče o zákazníka a prodejních aktivit.