INFOCALL | CONTACT CENTERS   INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS

Společnost Infocall poskytuje
callcenter fulfillment řešení,
která jsou zvláště určená
pro vaše potřeby.


VOIP Software

Když přidáte náš software na své internetové stránky, jeden
z našich důkladně vyškolených agentů callcentra se bude moci okamžitě spojit s návštěvníky vašich stránek pomocí živého hlasového spojení přes Internet a technologii VOIP (Voice-Over-Internet Protocol – protokol pro hlasový přenos po Internetu).

 

Podpora emailů

Jak roste provoz na vašich internetových stránkách, tak roste
i objem příchozích i ochozích emailů. S podporou emailů a vyhledávání a řešení problémů, mohou naši agenti rychle, účinně
a přesně odpovídat na dotazy a problémy a poskytovat řešení,
která vaši zákazníci chtějí a potřebují!

 

Podpora znalostní základny

Máte informace, které vaši zákazníci nebo zaměstnanci potřebují? Žádný problém! Se sofistikovaným softwarovým podpůrným systémem Znalostní základna od společnosti Infocall se dají důležité údaje o vašich výrobcích, službách, nebo provozu zpřístupnit vašim zákazníkům a klientům, nebo vašim zaměstnancům. A nejlepší ze všeho je, že se v něm dá v celém vyhledávat a je naprosto zabezpečený!

 

Zástupci služeb zákazníkům ve společnosti Infocall jsou důsledně vyškoleni, aby rozuměli vašemu výrobku nebo službě.

Naše nejmodernější technologie zahrnuje systémy zadávání objednávek přizpůsobené zákazníkovi s přístupem přes Internet, škálovatelné odpovídání a směrování hovorů, identifikaci volajícího
s vyskakujícím oknem pro objednávku, automatizované prostředí pro distribuci hovorů, hlášení telefonického zákaznického střediska, vícejazyčné služby zákazníkům, automatizované služby zákazníkům emailem a třídění emailů.

Naše jednoduché poskytování služeb při plnění řešení s účelně vynaloženými náklady dále zahrnuje: zpracování objednávek, služby zákazníkům, hlášení o plnění objednávek.

 

Naše služby O společnosti Reference Kontakt
Hlas & Email
fulfillment řešení
Zpět na Homepage

Obsah této stránky vyžaduje novější verzi aplikace Adobe Flash Player.

Získat aplikaci Adobe Flash Player

Co je to VOIP (Voice over Internet Protocol) ?
VoIP je služba přenosu hlasu přes Internet, která vychází z možností IP protokolu. Moderní technologie umožňuje hlasové služby bez potřeby telefonních linek. Dochází tak k velice patrnému snížení finančních nákladů na telefonování.
Co je to „znalostní základna” (Knowledge Base) ?
„Znalostní základna” je sbírka informací k danému produktu či službou. Popisy čí manuály pro vysvětlení montáže, servis, opravy, instalace a především popisy hlášení a chyb, které v manuálech nenajdete. Kompetentní informace za hranici běžných manuálu.