INFOCALL | CONTACT CENTERS   INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS

IVR

Rozdíl mezi zkušeností s IVR, která postupuje snadno procesem
k dosáhnutí cíle volajícího je ne v technologii, ale v designu.

Ve společnosti Infocall IVR nikdy nenecháme volajícího uváznout bez možnosti dostat se k živému zástupci, který je vyškolen mu pomoci.

 

Dobrý design zahrnuje možnost pro pomoc
Nic není pro volajícího více frustrující nebo zničujícího pro pověst vaší značky nebo společnosti, než že se ocitne ztracen v telefonní prázdnotě bez snadné cesty ven. Na druhé straně není nic účinnějšího nebo efektivnějšího než sám se směrující, snadno pochopitelný samoobslužný systém.

Společnost Infocall vám dává to nejlepší z obou světů pomocí všech jejích IVR programů a služeb. Můžeme pracovat jako váš primární poskytovatel IVR nebo jako záloha vašich vlastních programů pro případy přesycení a špiček.

IVR je o samoobsluze, které dává mnoho zákazníků přednost.
Avšak žádný se nechce cítit ztracen či opuštěn. Takže design účinných řešení IVR vždy obsahuje pro zákazníka způsob, jak si zvolit živou podporu. Správně navržený systém IVR může vašim zákazníkům napomoci dostat se k pomoci, kterou potřebují, rychleji a účinněji.

 

Vyberte si službu.
Jakoukoli službu.

Společnost Infocall nabízí mnoho aplikací IVR: zachytávání NACSZ, automatizované průzkumy, linky pomoci, často kladené dotazy a stav objednávky. Také rozesílání hlasové komunikace – schopnost rozeslat tisíce hovorů, které sdělují informaci, která je kriticky závislá na čase doručení.

• „Živé“ rozesílání zpráv ze systému IVR;
• Nasměrovány do různých hlasových schránek
na základě na míru šitých kritérií;
• Úplně automatizované, počítačem tvořené
odchozí hovory, které šetří čas i peníze;
• Automatizované vlastnosti volby pomocí
využití rozpoznání identifikace volajícího;
• Pokročilý přístup k hlášením o hovorech;
• Dálkový přenos hovorů přes dotykový tón;
• Volby na míru: podržení, převod, nabídky;
• Omezení nákladů na zaměstnance pomocí
automatizovaného směrování úkolů
příchozích a odchozích hovorů;
• Automatický proces odchozích hovorů pro
poprodejní podporu, křížový prodej,
následné prodeje, marketingové průzkumy
a mnohem více pomocí integrovaného
prediktivního sytému vytáčení čísel.

A mnohem, mnohem více!

 

 

 

Naše služby O společnosti Reference Kontakt
Interaktivní hlasové služby
služby zpětné reakce
Zpět na Homepage

Obsah této stránky vyžaduje novější verzi aplikace Adobe Flash Player.

Získat aplikaci Adobe Flash Player