INFOCALL | CONTACT CENTERS   INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS

Osobnost vaší značky. Prodej, cross-prodej, up-selling.

Provedené vaším způsobem. Podle vašich podnikových pravidel. Vašich měřítek.

Posun až za prodej. Prodej je více než jen jednorázová transakce.
Je to zkušenost, která přivádí vaše zákazníky zpět, nebo je odežene! Společnost Infocall se specializuje na sdělení osobnosti vaší značky. A dodává tak nákupní zkušenost, která budí opakovaný obchod.

Způsob jakým prodáváme vaše výrobky není nikdy boj. My se v pískovně chováme hezky! Může to být naše pískovna, ale kbelík a lopata jsou vaše.
Vaše matice výrobků (kbelík) a spouštěčů prodeje (lopata) definují způsob, kterým my přistupujeme k těmto příležitostem pro křížový prodej a následný prodej. Prodáváme vaším způsobem, ne naším!

Váš outsourcovaný prodejní tým. Precizní flexibilita je naší specialitou!
Vaši zákazníci se nikdy nebudou ptát, kde vy končíte, anebo my začínáme. Společnost Infocall vyvinula intenzivní proces, kterým nachází, najímá a dodává odpovídající talenty, kteří se hodí k osobnosti vaší značky.

Naším posláním je stát se rozšířením vaší strategie prodeje.
Studujeme každou fazetu vašeho provozu tím, že posíláme naše pracovníky do vašich ředitelství, aby na vlastní oči viděli, jak se vede vaše podnikání. Zrcadlíme vaše školení, pracovní prostředí a podniková pravidla. Výsledek? Esence vaší značky proniká do každé interakce se zákazníkem, kterou provedeme.

Technologie a hlášení, které podporují vaši strategii prodeje.
“Moje! Nemůžete přinést svoje vlastní!” Zní vám to povědomě? “Moje” není slovo
v našem slovníku. Potřebujete používat správnou technologii, která vyhovuje vaší strategii prodeje. Společnost Infocall nabízí použití svého vlastního systému pro zpracování objednávek. Nebo můžeme my používat váš systém. Také můžeme integrovat dané platformy vaší zastřešující infrastruktury zpracování objednávek.

Víte, jak si vedou vaše trendy v maloprodeji? S naším internetovým podáváním hlášení máte v reálném čase okamžitý přístup k údajům jako úroveň zásob, denní prodeje, konverze a další. A pokud potřebujete tyto informace integrované do vaší stávající infrastruktury podávání hlášení, máme vás pokryty!

 

Mluvíme vaší značkou.
V náročném hospodářském prostředí jsou nyní dobré služby zákazníkům očekávány více než dříve.

Pro špičkové značky s pověstně kvalitními službami je společnost Infocall cenným partnerem pro outsourcing. Jsme zavázáni k tomu, abychom dodávali zákazníkům skvělé zážitky, které budují loajalitu, hodnotu značky
a posilují to hlavní.

Kontrola a sledování kvality pohánějí k lepší péči
o zákazníky. Realizační tým společnosti Infocall spolupracuje s klienty tak, aby naplánovali kvalitativní úrovně, ukazatele klíčové výkonnosti (KPIs) a cíle podnikání.
Od zaznamenávání a sledování hovorů až po podávání hlášení v reálném čase budete mít nástroje, které potřebujete, abyste dosáhli vašich cílů. Promluvte si s našimi poradci pro prodej o KPIs, které pohánějí úspěch vašeho podnikání.

 

 

Naše služby O společnosti Reference Kontakt
Prodej & péče o zákazníka
dnes očekávaná více, než kdy dříve
Zpět na Homepage

Obsah této stránky vyžaduje novější verzi aplikace Adobe Flash Player.

Získat aplikaci Adobe Flash Player