Zpět na Homepage INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
Existuje nějaký způsob, jak si půjčit
veškerou vaši techniku?

Ano, vyvinuli jsme úplné samostatné oddělení jen pro půjčování techniky. Kdykoli nám zavolejte pro více informací.
Kde mohu najít více informací o DAVOSu?
Náš špičkový inteligentní, na uzlech založený systém telefonického zákaznického střediska se dá přizpůsobit jakékoli velikosti nebo jakémukoli projektu. Okamžité změny, snadné modernizace. Kdykoli nám zavolejte pro více informací o tomto tématu.

Callcenter Technology
• Telefonní pobočková ústředna Alcatel-Lucent, OmniPCXOffice,
• Podpora pro desítky digitálních a
analogových pobočkových linek
• Hlasový aplikační server Davos CallCentrum, zajišťuje komplexně služby IVR | ACD | Observer.
• Záložní DAVOS Server pro vývoj a testování služeb.

Technologie v řešeních IVR SERVER od CTI Software
• platforma Aculab, ev. Dialogic (Eicon)
• podpora pro linky PSTN i VoIP (protokoly ISDN, SS7, SIP)
• vývojové prostředí typu MS Visual Studio 2005 (.NET)
• databázový server MSSQL 2005/2008
operační systém WindowsServer 2003
(2000,XP,Vista,2008)
• IVR skripty strukturovaně v XML, podpora integrace Davos IVR & řešení jiných systému a databáze

Davos IVR/CC server je především
• výkonný, rozšiřitelný a komplexní Telco systém s jednoduchých ovládáním a přehledný v monitoringu veškerého provozu (snadné simulace & load testy atd.)
• názorný v administraci IVR skriptů (scénáře pro chování IVR serveru)
• detailní v možnostech logování detailů (automatický reporting/statistiky, billing provozu CC řešení ...)

Kvalitní servery
a pracovní stanice firmy HP

Profesionální telefony firmy Alcatel

Náhlavní sady firmy Plantronics - www.plantronics.com

2 x linka ISDN30 k různým poskytovatelům/nositelům

Kdykoli možná modernizace šířky pásma

Zajištění mobilních bran

Zálohování údajů mimo dané pracoviště

4Mbit internet & záložní ADSL

SQL a MS

Požáru odolná serverová místnost
& záložní zdroje napájení (UPS)

Pracujeme zeleně
S cílem najímat a udržet si vynikající zaměstnance se naše telefonické zákaznické středisko vyznačuje bohatým přirozeným osvětlením a zapojujícím a vzrušujícím pracovním prostředím.

Vysoce kvalitní sedadla a ergonomické „podložky“ telefonického zákaznického střediska poskytují našim telefonickým zástupcům pohodlné pracovní prostředí. Navíc jsou zde umístěny kanceláře vedoucích, kuchyňka, odpočívárna, školicí místnost, oddělení lidských zdrojůa IT.

Udržujeme všechny kritické systémy na pracovišti, takže jsme schopni zajistit nejdelší možnou dobu provozu. Nikdy neuslyšíte, že společnost Infocall čeká na nějakého bezejmenného technika
v hostitelském zařízení, aby to opravil. Náš tým bude co nejrychleji osobně pracovat na vyřešení všech problémů.

Naše sít je chráněna několika speciálními firewally a bezpečnostními zařízeními.

Tato filosofie umožňuje splnění všech zásadních cílů společnosti Infocall – poskytnout v plné šíři referenční systém pro prezentační účely a současně poskytnout partnerům projektu i dalším subjektům potřebné zázemí pro zajištění kvalitních služeb kontaktního centra.
Technologie kontaktního centra je založená na produktech CISCO, které splňují požadavky kladené na moderní distribuované kontaktní centrum založené na IP technologiích.
každý den
používáme
Technologie, kterou

Obsah této stránky vyžaduje novější verzi aplikace Adobe Flash Player.

Získat aplikaci Adobe Flash Player

Naše služby O společnosti Reference - naše Top Klienti Kontakty