INFOCALL | CONTACT CENTERS   INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS
INFOCALL | CONTACT CENTERS

Vývoj nejlepších výrobků nebo služeb
v daném oboru je
vaším posláním.

Dodávat řešení technických otázek
vašim zákazníkům je
naše poslání.

Víme, odkud přicházíte.

Poskytování světově špičkových služeb po počátečním prodeji je jak příležitost, tak i výzva pro technickou podporu. Ve společnosti Infocall mají naši vyškolení specialisté technické podpory dovednosti, zkušenosti a nástroje pro to, aby dodávali více řešení již při prvním kontaktu, a tak více spokojenosti zákazníkům.

Když vaši zákazníci očekávají
vyšší úroveň služeb

Naši specialisté technické podpory rozumí kritické povaze technické podpory a tomu, jak budovat a zajišťovat vaše vztahy se zákazníky.

Aniž byste si toho všimli, zapojí se do kultury vašeho podniku a poskytují odborné porady na všech úrovních technické podpory pro vaše výrobky a služby. Naslouchají, rozumí, vcítí se do a rozřeší každý problém
ke spokojenosti zákazníka (dokonce i křížový prodej nebo následné prodeje, ještě dřív než hovor skončí). Oddanost našich specialistů technické podpory pro vaše značky prochází každým kontaktním místem.

Vybudování vašich příjmů a rostoucí loajality pro vaše značky zahrnuje zřízení základny technické podpory pro vaše zákazníky. To vyžaduje značný kapitál a investice do lidských zdrojů. Společnost Infocall vám ušetří peníze tím, že pro vás toto vykoná. Použitím pákového účinku naší nejmodernější techniky a rozsáhlých zkušeností se zákaznickými telefonickými středisky tak vaši zákazníci dostanou nejlepší služby technické podpory na trhu. Váš drahocenný čas můžete pak věnovat na vaše rozhodující činnosti – výrobu vynikajících výrobků a služeb.

Dvoj- a vícejazyční specialisté technické podpory společnosti Infocall dodávají přidanou úroveň pohodlí a vymožeností vašim zákazníkům.

Technická podpora je poskytována snadno v jazyce, který vyhovuje vašemu zákazníkovi. Naše specializované skupiny pro integraci pracují s vaší technickou infrastrukturou a s vašimi podnikovými platformami tak, aby vám dodali zákaznická řešení, která splní potřeby vašim zákazníkům na rozvětveném trhu.

Flexibilita a dovednosti dávají technickým značkovým specialistům střediska Infocall náskok, který vaše značky potřebují, aby se dostaly na první místo v seznamu vašich zákazníků.

Nyní se můžete
soustředit na
Vaše základní
úlohy.

Naše služby O společnosti Reference Kontakt
Technická podpora
citlivý bod styku se zákazníkem
Zpět na Homepage

Obsah této stránky vyžaduje novější verzi aplikace Adobe Flash Player.

Získat aplikaci Adobe Flash Player

Jsem vhodným zákazníkem pro
technické středisko typu Help Desk?

Každému podniku, který prodává výrobky pro montáž, školení, vyladění, software a hardware, přinesou naše služby výhody.
Které jazyky jsou podporovány?
Čeština, angličtina, němčina, francouzština.
Ostatní jazyky jako holandština, japonština
a podobně lze rovněž na vyžádání zařídit.